.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبير كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد
با حكم استاندار مازندران علي پير فلك به عنوان دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران منصوب شد.

در مراسم معارفه دبير جديد كميسيون برنامه ريزي ، هماهنگي و نظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران عليرضا يونسي معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران  از پدیده قاچاق کالا در کشور ما  به عنوان یک چالش اقتصادی و اجتماعی كه آثار سوء اقتصادي زيادي دارد ياد كرد و گفت : تدوین سیاست‌های فرهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مي بايست در دستور كار قرار گيرد .
يونسي استفاده هماهنگ از تمامی ظرفیت‌ها و قالب‌های علمي ، فرهنگی و پژوهشی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز را ضروري دانست و  تاكيد كرد : بايد برنامه راهبردی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تهيه و اجرا شود .
در اين مراسم معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران از زحمات پيشنمازي در مسئوليت دبيري كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران تقدير و تشكر نمود و علي پير فلك را به عنوان دبير جديد كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز مازندران معرفي نمود.
پيرفلك داراي مدرك كارشناسي ارشد فقه و حقوق اسلامي است كه سابقه فعاليت به عنوان كارشناس مبارزه با قاچاق كالا و ارز در وزارت كشور ،   رياست اداره مبارزه با مواد مخدر اداره كل امور مرزي وزارت كشور ، معاونت فرمانداري قائمشهر ، فرمانداري قائمشهر و مسئوليت پيگيري طرحهاي كلان اقتصادي مازندران را در كارنامه فعاليتهاي خود دارد


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شاهد 14 دي 1394
ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مهندس عزیز . لیاقت ایشان بیشتر از اینهاست.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.097 seconds.